tisdag 16 juni 2009

solen är tillbaka

vakna upp och såg att solen lyst in genom fönstren i hallen, så pallra mig upp halv 11 och käka frukost. Har tagit mig en promenad och varit ute i solen hela dagen :) Legat och solat på baksida där det typ inte blåser nånting, blev fika när mamma kom hem och efter det satt jag och jonas upp badmintonnätet och spelade ett bra tag. Så det blev min motion idag ;) Nu är det ganska molnigt ute så gick in. Kanske man ska börja rensa ur gaderoben lite nu innan fotbollen börjar, Sverige-Vitryssland EM U21. Nån gång mitt i matchen kommer marcus hem från sin bilkurs så då ska jag umgås med han resten av kvällen :)

Igår tillbringa jag dagen med mickis ;D Vi var in till valbo och shoppa, köpte en del . Tränade fys med innebandyn så idag har jag träningsverk. När mickis kom hem åkte jag till henne där vi kolla på L world. Träffa även mickis super gulliga hund :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar