måndag 1 juni 2009

slut på det fina vädret?

här sitter jag och har precis ätit upp min pastasallad. tänkte berätta lite om gårdagen.
Jag och marcus vakna först vid 9 men vi somna om lika snabbt och gick upp halv 11. Käka frukost på altan. Under för- och eftermiddagen var vi ute hela tiden i princip, solade, spela kort, fotboll och vattenkrig . Ja riktigt roligt hade vi :) Det var ju så grymt varmt ute igår och vi va ju inte still hela tiden så vi tog oss en dusch innan grillningen här hemma. Älskar verkligen grillat, potatisgratäng och bea ! Efter det var vi rätt trött och låg mest på säng och bara slöa innan Söndags party med Filip och Fredrik började. När det var slut åkte älsklingen hem till sig och jag bädda nytt i sängen och sov.

Lika varmt idag fast det blåste lite. Började kl 8 med historia, betygsnack och läsa på till redovisningen på onsdag. Håltimme efter det så vi satt oss ute i solen. Fick ett väldigt fint linnebränna, inte ! Men det märks att man fått en del färg nu efter de här kanon dagarna. Redovisade min spanska 11 sen slutade jag. Fram till träningen blev det promenader med molle, solning och pluggning, råka dock somna 5 min för historia är ju så roligt. Dock kan jag få MVG i historia om jag gör nån uppsats så ska försöka göra det eftersom jag ändå aldrig mer kommer ha historia för jag har valt ekonomi till nästa år. På träningen var det en jävla massa knot, spelade ingen roll om man sprang hela tiden det var på en ändå.. Nu ska jag ta mig en dusch sen lite plugg och dator antar jag.
Imon börjar jag inte förän 12.40 då jag har mentorstid och sen idrott så ingen jobbig skoldag imon. Ryktas ju om att det ska bli sämre och kallare väder nu, tråkigt :/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar