måndag 8 juni 2009

I'm back

dålig på att skriva när jag är ledig, fråga är hur det kommer bli på lovet då ? ska försöka skriva så ofta jag kan.

fredag efter skolan var jag ner och kolla på balen, min kusin mika tar ju studenten i år. Mycke fina va allihopa (nästan). På kvällen kom Lizzi Stefan farmor och farfar hit och käka för att pappa fyllde år. Resten av kvällen slappa jag och marcus vid tvn :)

Lördag var det slapp hela dagen, lite promenader och så. Vid kl 7 mötte jag upp mickis christine och carro på ica där vi köpte godis till kvällen. Kolla på fotbollen och då kom julia också. Kolla på första halvlek sen gick vi ner och spela biljard och hade roligt :) Efter ett tag gick vi upp och lirar lite kort i vardagsrummet istället. En efter en åkte hem och runt tolv så åkte jag hem till min älskling och sov med han :)<3

Marcus åkte iväg och träna halv 10 men då orka inte jag gå upp så låg kvar och sov till han kom hem 11, ville egentligen sova mer men gick upp och åt frukost efter ett tag. Vi kika på tennisen men tyvärr så förlorade våran söderling finalen, men tvåa är ju kanon! Stack iväg på innebandymöte kl 6 sedan hem käka plugga innan älsklingen kom till mig och kolla söndagsparty och sov kvar här.

Skolan idag fick höra betyg i spanska (starkt VG) och svenska (VG). Efter det har jag skrivit klart min uppsats i arv från medeltiden och mellan där hann jag träna också. fysträning, det var endast jag julia och denise där :O så sprang 4 km varvet i trebo och lite intervaller. Nu ska jag göra mig klar och sova, börjar 12.40 imon :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar