söndag 21 juni 2009

midsommarhelgen

längesen jag skrev nu så berätta en kort historia

torsdag, slappa hela dagen fram till kvällen då vi åkte till boänge och käka tacos och kladdkaka till efterrätt av mig. Blev mycket omtyckt av den :) Fick träffa min släktingar från Kanada fick var roligt, farfars bror och fru.

fredag, åkte halv 10 till marcus stuga i Stjärnsund. Kom dit satt alla och åt frukost. När det sluta regna blev det tipspromenad och jag vann en stor flugsmälla. Lunch och sedan fotboll på det, vi "barn" iaf. Spela kort och hade trevligt. Mot kvällen blev det bastu och årets första dopp, 4 gånger var jag i tillslut. Grymt skönt att sätta sig i bastu efteråt ! Kvällsmat vid halv 10. Efter det började femkampen, barn mot föräldrar. 3-0 efter de första grenarna, efterrätt 12 och sedan 2 lekar till. Slutade tillslut 4-1 till barnen ;D Somna sedan halv 4 när de vuxna dansat klart i stugan.

lördag, vakna 9 men gick upp halv 11 cirkus. Käka frukost. Slapp med kortspel innan korvgrillning i det solig vädret. Efter det mötte jag och marcus johan och runken i fotboll som vi vann enkelt ! Folk börja åka hem och vid 5 åkte vi hem också. Åt grillat här sen hem till marcus och kolla tv och myste:)

söndag, sov som en stock hela natten och vakna 11.40 när älsklingen kom hem från träningen. Var ute i solen hela dagen, sola och spela fotboll. åkte hem 5, käka och duscha sen kom mickis och christine, prata och spela badminton innan julia kom. En sväng till ica sedan kortspel och massa prat. Nu åkte de för en halvtimme sen och väntar på älsklingen som är på väg hit. Ramlat har han stackarn så ska ut och möta han.
bilder kanske kommer senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar