lördag 13 juni 2009

Skolavslutning och studenten


Kvällen började lite segt hos tg men det blev roligare ju mer tiden gick :) kom lite annat folk än bara klassen också. Vid kvart i 1 mötte jag och julia upp marcus och cyklade sedan hem.

hade lite ont i huvve när jag vakna men med ett alvedon så var jag pigg igen ;D. Åkte ner på stan och kolla på studenterna, hem och bytte om sedan till Kickan och fira hennes student. Det bjöds på exotisk planka , mycket gott! Hade mycket trevligt och hon fick många fina presenter nästan så man själv redan längtar dit, dock 2 år kvar. Men ska njuta av min skoltid och med klassen jag kommer gå i. Fick skjuts hem vid 7, när vi lämnat av Erik och Kickan så var vi hemma halv 8 och då kom marcus med en stor godis påse. Kollade på Talang finalen då helt rätt vann. Charlie Caper är KUNGEN på trolleri !! Sängdax vid 12-halv 1 för mig medans marcus gick ner till grabbarna och kolla nhl-final.

Vakna av sms halv 9 att matchen var inställd pga av regnet, KAN DET SLUTA REGNA NU DÅ! bara en match kvar innan uppehållet nu, sen blir det cup i umeå innan serien börjar igen tror jag . Så somnade om jag klev upp 12 och käka frukost. Sen somna marcus igen eftersom han var vaken till 5 inatt så jag satt mig lite vid datorn. Har nyss kommit hem till marcus vi gick hit i regnet.. Fika lite bulle och saft och nu står karln i duschen och jag sitter här helt själv och lyssnar på musik. Ikväll blir det tacos och så ska vi hyra film att kolla på, fundera på en skräckis men frågan är om man vågar sova då?

Bilder från studenten kommer sen när jag lagt in dom hemma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar