torsdag 2 juli 2009

veckan som gått

här var det längesen man skrev men vem har tid att sitta in när vi har ett underbart väder? inte jag iaf så därför kommer en snabb uppdatering nu ;)

fredag blev det första dagen på stranden med julia, sen kvällen var jag in till gävle på bio med mickis, christine och 2 killar, vi gick på Baksmällan. Kanonbra :) Hem till marcus och sov sedan. Lördag stranden igen med julia och va även med henne på kvällen, spela lite kubb, crocket och kika tv. Söndag Stranden igen och också med julia fast denna gång var mickis med. Kvällen och eftermiddagen spendera jag med min älskling :) Blev en myskväll med världens bästa <3. Måndag så va jag med älsklingen hela dagen, orkade inte åka till stranden och va inte så mycket i solen, slappa ute i skuggan. Sen på kvällen tog vi oss en springtur och efter de åkte vi hem till han, hyrde Wallander hämnden :) Tisdag gjorde inget spec på dagen. Åkte hem vid 4, käka med mamma ute i skuggan sedan iväg på match i årsunda. Lite besviken att jag inte satt några av mina lägen men jag fixade en straff till oss som tyvärr inte gick i men vi vann ändå med 1-0 :D. Sen var jag med marcus igen. Onsdag, skulle till stranden men precis när vi skulle åka så börja det regna och åska så blev bara att gå in till en rädd molle. Passade på att spöa marcus i både biljard och singstar ;) Grillning hos marcus, lite kort som jag också vann. Torsdag (idag) stranden med marcus, träffade även på julia och mickis m.m :) blev kvar till halv 5 cirka. Käka tacos här hemma, sen kom christine hit :) snacka lite skit och sjöng singstar. Nu har marcus kommit hit och vi ska sova nu. PUSSHEJ !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar