måndag 20 juli 2009

slutet

ja nu lägger jag ner bloggen, ska bara skriva ett sista inlägg. kanske startar en ny blogg nä skolan kommer igång men just nu har jag inge lust eller tid att skriva.

Har inte gjort något speciellt sen jag skrev senast. Jag och älskling firade 9 månader i fredags. Va som händer mer på lovet är att jag åker på fotbollscup til umeå den 29/7 till 2/8 och så blir det troligtvis en resa till sthlm och kryssning med älsk :D Men nu har jag inte tid att sitta här ;) Ska kolla på beck. Får sova själv för 3natten i rad nu :( marcus jobbar nämligen natt just nu, men imon är han ledig så då ska jag mysa med han hela dagen/kvällen/natten och dagen efter det. Sen blir det träning och sommarkväll ;D Nu har även innebandy dragit igång på riktigt ,kanonkul ! blir en del träningsmatcher fram över nu.
HA EN FORTSATT BRA SOMMAR ! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar